Mrs. Lonley!

Nu ligger jag hemma i sängen som vanligt, har tömt datorn på
lite skit.. det behövdes verkligen.. Insåg precis att jag glömde
att skriva om middagen igår, det var sjukt mysigt. tack tjejer för
underbart sällskap och alla fina presenter :)
Vi satt här och åt
& drack. Eftersom jag jobbade hela dagen igår så var min snälla
vän Åsa rar och handlade och lagade mat. Underbara du! Vi åt
Pasta sallad, baguett, och lite småplock :D Vi satt och lekte lekar,
körde olika spel och bara hade allmänt trevligt! Lyckat!

Nu ska jag snart kolla på en film, tror att jag ska se på Shottas
Det var sjukt länge sen jag såg den. eller så ska jag kolla om det
finns någon annan bra film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0