segsöndag.

idag har jag legat och latat mig hela dagen i sängen, ovanligt ?
jag har slängt sopor och plockat undan lite, det är det bra jag gjort
idag. jag gick på panduros hemsida och oj vad mycke roliga saker
jag hittade :) Julpyssel nästa!

Åsa berättade att jag pratat i sömnen i natt, jag har tydligen sagt
jaa tusen ggr och legat och grymtat. Sen har jag tydligen petat
mig i näsan ? :S kan ni tänka er vad äckligt, att jag har legat
och typ kört upp hela handen i näsan. URK! jag är bra rolig ibland
när jag sover. Undrar ifall jag hittade något skojj.

Ikväll ska vi köpa thaimat och mysa! Niklas tittar nog över :)

Veckans planer:
Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb, Rock the bells tour med annica :D
Onsdag: Jobb, Födelsedag, Middag för familjen
Torsdag: Jobb
Fredag: Troligtvis jobb, Oskars födelsedag. segfredag!

Jag är djupt förälskad i dom här skorna, ska jag ska jag inte ?
Jag kan ju faktiskt köpa dom i födelsdagspresent till mig själv ;p

Kommentarer
Postat av: syster

köp dom till mig också i födelsedags present :P

2008-11-02 @ 17:04:14
Postat av: syster

köp dom till mig också i födelsedagspresent :P

2008-11-02 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0