stjärtlapp

Ligger i sängen och kollar på tv. Jag är typ halvt medvetslös, så jag hoppas att jag somnar tidigt idag. Började 12 idag och början på dagen va inte rolig: När jag kom till skolan så åt jag lunch, den va iofs skit god. Chiligratinerad (? tror jag att de va) kassler med ris. Smaaaskens! Efter lunchen så gick jag ut som rastvakt i metervis med snö och inga vinter skor. Har bara sneakers typ... Men fick låna mammas vinterstövlar som tur va. I 1 timme stog jag och frös! Jag har köpt en lång jacka nu iallafall, en ifrån Peak :D En svart lång, dunjacka! Hur skön som helst.


Imorgon ska jag ta med kameran till jobbet och fota lite när dom leker i snön
och saker dom gjort med lera, mosaik m.m.

Jag och min syster åkte stjärtlapp ute idag, skit kul!
Lägger upp bilder imorrn, för nu orkar jag verkligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0