tvi vad sliten jag är.

Nu väntar jag på Bejron, han ska så snällt köra mig till Norrtälje. Jag ska till Hallstavik av alla världens ändar.. Lina har tvingat dit mig, Vi ska dricka öl, bowla och kolla på när hennes kompisar spelar.. Kan bli riktigt trevligt. Men fy fan vad jag är sliten efter igår.. Jag skulle gå hem ifrån Österskär men virrade bort mig så det tog mig ungefär en timme och ta mig ifrån Österskär till centrum, och så klart så gick jag inte hem fast jag borde gjort det utan jag gick till Tommy, och där somnade jag sött.. haha! Ångesten smög sig in lagom i morse när jag kom på att morfar skulle komma... och vi skulle ut och äta. Tvi på mig själv!

men nu ska jag dra, tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0