11 dagar till värme.

Kom precis hem från en promenad med Bejron och hundarna.
Hur fint väder som helst ute :) Så ut med er alla som är hemma!
Tack troja för att du gjorde illa mig, så här gick det till:
Troja och Rocky lekte för fulla muggar och så får Rocky för sig
att han ska komma till sin matte å så Troja efter såklart, men Troja
har inte lärt sig stanna i tid tekniken så hon for rakt in i mitt vänstra
knä som pajjar av minsta lilla duns, och hon väger kanske 30 kg?!
AJ, så nu har jag jordens värk i knä´t och det bränner ?!  Det har det
aldrig gjort förut. menmen...

Idag vet jag inte vad jag ska göra, städa klart kanske. Började så fint
med att röja men avbröts av något som vanligt.

Har skrivit det förr men skriver det igen,
Ladda ner albumet: Oberoendeframkallande - Timbuktu
I´m loving it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0