back in hell.

Vi åkte med bussen ifrån hotellet igår kväll vid 23 tiden (22 svensk tid)
och kom hem för ungefär 30 min sen... När vi satt på bussen så sa
reseledaren att planet var två timmar försenat, så jag och Åsa har
spenderat halva natten på en varsin blå plastbänk och andra halvan
försökandes sovande i trånga flygstolar. Jag kanske har fått 1 timmes
ordentlig sömn i natt. Chanias flygplats är det minsta jag vart med om.
Eftersom jag och Åsa inte ätit något så hade vi hoppats på god mat
på flygplatsen, men nej då finns det bara en cafeteria som har mackor
som smakade råtta. Jag läste ut min bok igår så jag har inte haft
någonting att göra, och jag har världens problem med att sova på
t ex en bänk :p så idag blir det nog mest sovande för mig.
Men efter alla om å men så är jag hemma i en efterlängtad säng,
våra sängar på hotellet va som alla andra hotellsängar, Stenhårda!

Nu ska jag ta mig en tupplur, Kryssning på onsdag. Då skare röjas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0