Dagen

Efter att jag varit ute med Bejron och hundarna så åkte jag och Åsa
till Arninge, hon skulle köpa vinterskor och jag skulle bara följa
med som sällskap, vi tittade in på h&m och jag köpte lite grejer,
Jag köpte: Puder, ögonskugga, 1 bh (TÄNK dom hade min storlek

på h&m :O) och en pjamas. Jag har precis fixat mina naglar, dom

vart sådär, bättre än innan iaf! Och så har jag bäddat min säng,

min bäddmadrass har en förmåga att halka åt sidan hela tiden

och det är skit irreterande för jag har aldrig orken att fixa den

förrän jag upptäcker att den hänger halvt utanför.


Veckans andra planer är:

Onsdag: Kanske gå ut och ta några öl
Torsdag: Nichole ska klippa mig :)
Fredag: ANNIIICA FYLLER 20 :D:D så vi ska alltså fira henne ;)
Lördag: Ska vi tydligen ha någon slags "familjekväll" har
inte haft en sån på typ 6 år kanske.
Söndag: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0