Godmorgon

Jag har precis vaknat till men är fortfarande megatrött.
Idag hade jag tänkt spendera dagen till att göra bra saker, t ex som
att söka en del jobb. Måste verkligen ha mer timmar än vad jag har nu
eller ännu bättre en anställning. Men som jag har hört av mamma är
det kanske lite fler timmar som jag kommer att få. Men tror knappast
att det är tillräckligt. Sen ikväll ska vi till Grand Café tror jag..

Nu ska jag ta tag i mig själv och kliva ur sängen och sätta på mig
kläder och sen äta frukost, vad det blir har jag inte bestämt mig för.

TJINGELING.
en bild ifrån vår genomfärd i rättvik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0