hejhejhalloj.

Nu har jag och Asa vart pa en shopping tur, hittade ett grymt snyggt
armband. I love it! innan sa va vi och at middag pa en resturang vi
trodde skulle vara som alla andra men icke, den va typ i det "finare"
stuket, vi fick in maten jatte fort men fick vanta typ en timme pa att
dom skulle plocka bort den och att dom skulle ta betalt. som tur
sa fick vi inte den hemska groteska spriten Raki idag, har aldrig
smakat pa nagon sa vidrig sprit i hela mitt liv tror jag...

Annars har vi legat vid poolen idag och last o badat. Imorgon blir
det forhoppningsvis stranden, vi har inte velat ga dit for att det
inte gatt och badat pga starka strommar och hoga vagor.
Jag ar mycket besviken som fatt noja mig med poolen, jag
alskar att bada.. :p tangentborden har ar jatte konstiga.ist for
att trycka allt for att fa fram vissa symboler sa trycker man skift.

Hander det ngt skoj i sverige ?

Kommentarer
Postat av: nikki

Väänta bara på tills eller om ni får smaka på metaxa.. jesus.. haha.. lider med er i sprit frågan där.. raki sucks.. haha hoppas ni mår väl. PUSS

2008-10-22 @ 00:51:35
URL: http://standingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0