Kreta

Det ar helt underbart har, igar hade vi stralande sol och ca 27-28 grader
i vattnet ar det jatte varmt, vi lag pa stranden hela dagen :) Sen sa gick
vi ut och at god mat och sen sa gick vi till en bar dar det skulle va grekisk
fest vi fick delta pa .. haha vi fick mat, vin och shots for fulla muggar.
det var riktigt kul, larde kanna 4 tjejer ifran gnesta ocksa och lite greker
med.. Idag har vi legat bakis vid poolen och tagit en liten siesta sen
har vi gatt en runda pa stan ocksa innan och efter vi at middag :)
Jag och Asa har kopt ett minnes armband . Sen har jag kopt lite
sovenirer. Allt ar toppen och jag kommer sakert skriva lite mer i
veckan. Imorgon kanske vi ska till Chania och festa.. Och ligga och
sola... Saknar er bara lite dar hemma ;)

Kommentarer
Postat av: nichole

hoppas ni har det toppen tjejer, jag är verkligen inte avendsjuk ! :D Kyss

2008-10-20 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0