Live from Grekland.

Nu sitter vi har pa internetcafet igen, fast med en varsin grogg.
Vi va inne i Chania idag o jisses vad jag inte langtar tillbaka dit.
har aldrig varit med om sa mycket trafik i hela mitt liv. Och folk
OVERALLT! Vi forsokte hitta en mysig resturang men det var
lattare sagt en gjort, sa vi tog forsta basta snabbkok vi hittade.
Las noga nu: Jag bestallde en pizza, en vanlig hawaii. Och vi
tyckte att de tog extra lang tid for maten att komma sa vi
kollade ofta in efter den, och en gang nar vi kollar inte sa ser
vi en av servitriserna komma med en pizza kartong utifran,
i kartongen lag MIN pizza. Det sjukaste jag vart med om, att
en resturang har pizza pa menyn men ar tvungna att hamta
den ifran ett annat stalle. hur sjukt ar det inte ???????

Efter folkvimlet och pizza incidenten sa bestamde vi oss for att
ta forsta basta buss hem. skulle egentligen festat lite dar men
pallade som sagt inte vara kvar.

Kommentarer
Postat av: greta

det är var det absolut sjukaste jag har vart med om... ja blir mörkrädd...

2008-10-27 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0