Om 9 dagar drar vi!

Igår gick jag och Åsa ner till Grand Café och tog några öl, sen så
gick vi vídare till Akterbaren där vi träffade några stycken. Sen så
åkte Åsa hem och jag va kvar enstund till. Efter att jag gick därifrån
så ville inte jag gå hem så jag åkte till Tegel ist. Idag har jag legat
som en Zombie i min säng hela dagen, kroppen har verkligen inte
velat göra något.

Imorgon fyller Annica 20år så då ska vi fira henne :)
Hanna kommer hit efter att hon har slutat skolan så
ska vi gå och möta Annica i centrum för hon ska gå på
bolaget :) Det känns som om maassor fyller år den här
veckan, Sara, Annica, Mia, Majk, Nabi, Chris, Denise.

Imorrn  blire paarty :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0