världens bästa säng!

Jag måste ha precis om rubriken, världens bästa säng. Den är såå sköön :)
Kvällen/dagen har spenderats med Sofie och bejron, vi började med att dom
kom och hämtade mig vid 12 tiden, då åkte vi och handlade lunch sen åkte
vi hem till dom och åt å hundarna fick leka :) Sen glodde vi på tv och annat för
att fördriva tid. Efter typ 400timmars tjatande på Bejron om vad vi skulle göra
så kom vi fram till att vi skulle åka och äta med Rene och Pierre på Venezia
i Viggbyholm, en supermysig resturang. Alla tog biff, och den va perfekt!
Vi satt kvar där ett tag och drack ett par öl, spelade biljard och snackade skit.
Sen åkte vi tillbaka till lövis och nu är jag hemma igen, trött som få och
överlycklig att jag inte kommer att vara bakfull och bestämde mig för att gå
hem ist för att möta någon, gå på krogen och göra av med en massa pengar.

Alla ni som lääser, KOMMENTERA. Jag vill veta vilka ni är, länka era bloggar :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: Ja det ska jag :D Du får göra det när du får tid helt enkelt. Tack så mycket :)

2008-10-05 @ 01:45:26
URL: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0