Varm choklad & illamående!

Jag kom hem för en stund sedan, jag och Åsa åkte till Mc donalds
och köpte en varsin varmchoklad sen satte vi oss i bilen och snackade
skit och drack oss illamående på chokladen. Usch mår inte alls bra nu
men får faktiskt skylla mig själv eftersom det är mjölkpulver i den
chokladen. Nu ligger jag i sängen och degar ska snart gå ut med hunden.

Det är verkligen inte alls lång tid tills vi åker till kreta :D
Ska bli såååå underbart. Sola, bada, god mat & drinkar!

Höstens planer /händelser är:
Kreta 18-26 oktober
Skaffa mig ett jobb!!!!
Konsert med annica 4 november :D
Fylla år 5 november
Systers 20års dag 11 november.
Flytta ?!
Körkort.

Kommentarer
Postat av: AAAAAA

VI KOMMER HA SJUKT KUL DEN 4:e :D:D!<3

2008-10-13 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0