5år..

Imorgon den 20de september är det 5år sen bilolyckan och vi miste våran
älskade Michaéla. Det är en tung dag för mig och många andra som kände
Mickis. Speciellt hennes familj! Det känns som det var högst ett halvår sen
det hände, men det är hela 5år sen.. ofattbart! Jag vill helst slippa den här
dagen, att påminnas är inget ovant för mig men det är någon annan känsla
som biter i mig just den här dagen.. Jag vill inte va med om den! Jag får inte
flashbacks eller något sånt utan det är som att det bränner i själen. Själv så
har jag inga minnen ifrån den här dagen! Jag ska upp til graven imorgon,
tända ljus och sätta dit blommor..

Vila i frid Michaéla, Himlens finaste ängel!
1988 07 11 - 2003 09 21


jag älskar den här bilden, den visar verkligen hennes sanna jag.
Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0