Andra dagen på dieten!

Andra dagen under dietens gång idag då, jag känner mig motiverad till max
och är nöjd med maten jag handlat inför veckan. Igår lagade jag qourn med
wokgrönsaker, skit gott! Idag har jag ätit 1 jordgubbs proteinshake till frukost,
1 morot och två wasasportmackor med gurka på till lunch och till middag har
jag tänkt mig laxfilé, sallad och kornris :) Hoppas att min god motivation håller
i sig så att jag förlorar dom här extra kilorna jag lagt på mig! Jag och Annica ska
köpa friskis kort på torsdag också :) Vilken slags träning tycker ni är roligast ?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tränar spinning ca 5 dagar i veckan, grymt bra förbränningstränings, plus att jag själv tycker det är hur kul som helst! Men du borde kombinera gym med någon slags konditionsträning för bästa resultat :)

2008-09-24 @ 10:17:53
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0