god förmiddag!

jag kom hem för enstund sen från en promenad i runöskogen
men marianne och dogsen, det va häärligt :) hon ringde och
väckte mig klockan 9 imorse =/ jag övningskörde också :)
jag fick köra i drive in på donken för marianne skulle ha
frukost, lite scary men roligt :)

idag ska jag inte göra ett piss, tänkte gå och lägga mig enstund
igen och sen gå ner till arbetsförmedlingen. sökte 4 jobb igår,
men det lär väl bli som vanligt ingen framgång = inga svar!
så jävla less på att man söker 4900 jobb och får typ 1 svar å
där står de: vi är tacksamma för att du sökt hos oss men tyvärr
passade du inte för den här tjänsten, välkommen att söka igen..
blä blä blä. alla klagar på att för många unga inte gör någonting
men hur ska vi kunna göra något när ingen accepterar eller tar
emot oss ? jag börjar bli less på det här nu, rejält!

jag som 13åring

Kommentarer
Postat av: Bei

Oh, den bilden minns vi! =D

2008-09-09 @ 18:27:06
URL: http://beimeilang.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0