hemma och astrött

nu är jag hemma igen, handlade bara en vanlig vit t-shirt &
presenter till sofie som fyller 18 den 22september :)
juuste köpte hårlim också så jag ska sätta i mitt löshår igen.
det är inte dåligt med enkelriktat inne i stan. fy fan vad jag och
annica virrade omkring för att komma till tajmahal. är man inte
van med att köra i storstad & inte hittar bilvägen till dit man ska
då är det som att vara vilsen i en labyrint. när jag väl får mitt
körkort så ska jag aldrig åka in i city. uschuschuschusch!

idag fick jag höra dom ord jag väntat & kämpat för i mer än 5år
nästan 6år
det är mitt fel att det varit som det varit, jag har
inte behandlat dig rätt
ååh GUUUD vad jag försökt få dom
orden ur den här människan. Det var som en stor klump i
magen bara försvann.. men efter 6år i bråk och osämja så
finns det fortfarande spår inom mig som inte blir dom lättaste
att få att försvinna. jag har fortfarande minnen & sveket kvar,
men jag ska försöka det lovar jag, jag ska försöka att förlåta.
men jag kan inte lova att det går!

jag gillar inte dom här skyltarna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0