jag har ingen rubrik idag!

mitt liv är helt å hållet upp & ner just nu, jag vet knappt ut eller in
det enda jag är duktig på just nu är å festa. inte bra alls! Jag måste
tillbaka till en vardag, men hur lätt är det när man inte har ett skit
att göra ?! jag har högar med obetalda räkningar, mitt rum ser ut
som skit, å hur fräsch är man själv ? jag går runt som ett nervvrak
och glömmer allt viktigt jag MÅSTE göra..

Malin ifrån röllingby ringde i morse och frågade om dom kunde hjälpa mig
med mina planer inför hösten, och det ska jag fan tacka å ta emot. så
jag ska ringa henne imorgon och boka möte. så jag får fortsatt bidrag iaf.
tills jag hittar något bättre kan jag passa på att praktisera och skaffa mig
erfarenhet. JAG MÅSTE TA TAG I MIG SJÄLV, för den situationen jag sitter
i har bara jag satt mig i, ingen annan!

skärpning nu nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0