jahapp

Nu ligger jag här i sängen, jag har precis packat det jag ska ha med mig.
Nu ska jag försöka ta mig in i badrummet och bada, försöka reda ut
svinton i mitt hår efter 100veckors icke borstande.
det är mycket som stört mig idag, för det första att jag inte vaknade i min
säng bakfull som jag va när jag vaknade, smärtan i mina fingrar som björn
fixade åt mig genom att typ bryta av dom när vi skojjbråkade. Har verkligen
jätte ont! Dom är lite lätt svullna också. Grannarna som inte kan visa respekt
genom att inte borra med slagborr på en söndag. Musiken och basen jag
hör nu, HALLÅ MÄNNISKOR DET ÄR SÖÖÖNDAG!

11.44 går mitt tåg mot Mora imorgon, har inte beslutat om jag ska ta med mig
datorn eller inte. Dom har ju börjat med internet på tågen, eller ja dom har haft
det ett tag nu!

Igår lovade jag min vän Mikael att jag skulle nämna honom i bloggen eftersom han
tar sig tiden och läser den ibland :) Här har du dina rader Åsanisse ;)

Dags att simma i badkaret. PUSS


Jag och Sabine på wasa stugan i Mora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0