lista :)

MiItt fullständiga namn: Nathalie Carolina Mattsson
Här är jag född: danderyds sjukhus
Mina föräldrars namn: Rikard & Eva
Mina syskon heter: andreas & nicole
Mina farföräldrar heter: Sylvia(hette) & lennart(hette)
Mina morföräldrar heter: Rosita(hette) & pertti
Min pojk/flickvän heter: har ingen
Detta är personer som jag kan beätta allt för: Marianne
En ledig helg tillbringar jag gärna såhär: Mys hemma med hunden, eller fest!
Så här många förhållanden har jag haft: 1
Jag förlorade min oskuld när jag var: 14 år
Jag tror på: Det jag ser
Jag tror inte på: Gud.
Detta är mina dåliga vanor: rökning, sovtider, mattider
Detta är jag allergisk mot: morfin
Detta skulle jag vilja göra: Ta körkort, & flytta till NZ
Mina speciella datum: 2003 09 20, 2006 12 31 (hemska saker inträffade dom
dagarna, men det är datum jag alltid kommer att minnas.
Storleken på mina skor är: 37
Detta är jag rädd för: älgar, & det undermedvetna!
Detta jobbar jag med: ingenting
På tv kollar jag helst på: serier, filmer
Såhär många barn vill jag ha: 2
I framtiden skulle jag vilja bo i: Dalarna eller NZ

Kommentarer
Postat av: M.

Tack så mycket :D

2008-09-06 @ 18:16:45
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0