Mora!

Nu sitter jag här i Mora, kallt å ruskigt är det. Jag har så tråkigt att jag skulle kunna
springa rung siljan. Det är knäpp tyst här, det enda som hörs är en trasig lampa
som klickar och ljudet ifrån tangenterna. Kallt och regnit är det ute också, annars
hade jag tänkt att ta en promenad och ta lite kort med kameran. har med mig den
som sysselsättning, va ute och gick igår och tog massor med fina höstbilder, för
igår var det soligt men ändå kallt. Smart som jag är så har jag tagit med mig för
tunna kläder, jag är världssämst på att packa, men idag har jag köpt mig ett par
nya stövlar :) dom är skitfina! Köpte tvåhalsband för sammanlagt 58kr och två AS
BALLA linnen för sammanlagt 98kr också, fyndat på Cubus :) vad ska man annars
göra här i mora än å uttnyttja deras shopping och köra bil!?

Idag så hade jag en körlektion 11,15 den gick sådär sen hade jag en dubbel 16,15.
Jag är inte riktigt nöjd med någon av dom... men hoppas att det beror på att jag haft
en ganska så dålig dag. Har åkt på en förkylning så jag är matt i kroppen och hostig.
Inte kul alls. Imorgon så har jag en körlektion 10,30 innan själva uppkörningen :/
sen så kommer åsa och hämtar mig... Och så åker jag hem till ett förhoppningsvis
varmare stockholm!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas verkligen att du fixar det! Lycka till nu Natha! :D

2008-09-30 @ 22:59:55
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0