övningskörning!

Idag har jag övningskört :) Jag har kört Åkersberga - Vallentuna,
Vallentuna - Täby, Täby - Åkersberga. Det gick super bra! Marianne
sa att det kändes som att åka med någon som haft körkort länge.
Nu är jag taggad till att köra upp, har varit lite orolig. Men inte längre!
Om jag inte har en dag då allt går emot mig typ som att alla moras
skolor har fått för sig att plocka blommor vid vägkanten och ett plus
i kanten att cirkusens i stan allas djur har rymt och fårr fnatt, haha!

Jag är på riktigt filurhumör idag, kanske för att jag är sliten från igår
och övertrött. Marianne trodde att jag tagit något haha! Men icke sa
nicke. Filuringnatha har tittat fram . haha!
Ska nog sluta skriva annars kanske ni aldrig kommer tillbaka hit ;p


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha nej det var nog du ;) "Bella, jag måste nog spy ändå" Söööt :P

2008-09-25 @ 22:08:56
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0