SOVASOVASOVA!

gårdagen:
vi gick till tommys som planerat men det va heldött där, sen så
gick jag malin och emelie till kejsaren och där vare folk men
medelåldern va typ 45.. dom stängde vid två, så då gick vi till
jens, sen skulle vi till sportsbar men det va 23 där. SURT!
utanför mötte jag bella, joppe, göran å¨sebbe. å jag stannade
å pratade med dom. sen vart de efterfest hos joppe. och alla
somnade på soffan så jag fick lite småpanik när jag vaknade
vid nio å kom på att jag hade rocky hemma! idag har jag sovit
heeeela dagen, vaknade sissodär vid 5tiden och då fick jag
tvinga upp mig ur sängen. min snälla syster har tagit hand om
rocky idag & igårkväll.

nu ska jag kolla på film sen ska jag sova igen, för jag ska upp
tidigt för att gå till hjärnskrynklarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0