thinking!

den här natten kommer att bli lång, nu under nattens timmar kommer
tankarna i massvis, olika frågor jag ställer till mig själv när jag inte vet.
Frågor det inte finns svar på, jag påminns om allt som hänt i mitt liv.
Jag kommer inte att kunna sova i natt, jag kommer bara att tänka. det
är fredag, jag borde vara ute å vara glad som vanligt men nej jag vill inte,
folk kommer att prata, påminna ännu mer. Jag orkar inte! Nu i skrivande
stund känner jag mig vilsen. Som jag alltid gör när jag inte vet hur jag ska
känna eller vad jag vill känna. Känner att inlägget blir långt och
osammanhängande men det får nu stå ut med läs eller läs inte, upp till er!
Jag saknar alla som försvunnit ifrån mig, människa som djur. Pappa, Mickis,
Lucas, Mormor, Tiger, Farmor, farfar, gammelmorfar.. Vill inte känna såhär,
ska ju fira sofie imorrn och vara glad!?! jag ska ge det ett försök, för hennes
skull! jag vill inte skriva mer.. skriver säkert sen!


Tack ALLA ni som funnits/finns genom åren.. Ni är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0