back on track.

woho jag har en dator hemma som vill samarbeta med mitt internet. Har lånat en av jobbet så nu har jag något att göra under helgen. Min egna dator har behövts lämnas in i flera månder så nu ska jag ta tag i mig själv och göra det. Har 10000 saker att göra känns det som.... FY vad jag känner mig ångefylld och stressad till max hela tiden. Inte alls kul!

Igår träffade jag Sofie och Mickis i centrum, vi gick till snövit och tog några öl. Jag och Mickis passade på att äta lite. Jag är riktigt nöjd med att jag låg i min säng 23.11 igår (: Det var roligt att träffa dom filurerna igen, år och dar sedan man bara satt och snackade lite skit. Nu är det bara onsdag och torsdag kvar sen är man lång ledig, eller ja 4dar iaf :D TJIHOOO. Satsar på en utgång på torsdag. troligtvis sportsbar med grilling innan. Kan nog bli toppen (man får hoppas).
menmen nu får ni betydligt fler inlägg iaf under resten av veckan och helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0