home again

Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem igår kväll. Kom hem vid nio tiden och då kom Lina med mc donalds till mig och snackade lite skit :) Resan va toppen, bara en massa slappande. Solade och badade hela dagarna. Så nu är man någorlunda brun å fin! Nu sitter jag hemma i soffan med Malin vi har precis ätit köttbullar och macaroner. Madeleine ringde för ett tag sen och va sugen på att ta en öl. Och jag har varit sjukt sugen hela dagen, skyller på vårvädret ;) Så jag får se vad jag hittar på. Är ganska så schleten efter allt resande igår. + att jag låg i sängen från typ halv 12 till 4 och vände och vred på mig, och jobbade heldag idag. Pjuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0