Imorgon far hon!

Ja, imorgon är dagen här. Dagen då min kära sambo Åsa far och jobbar på Korsika utanför Frankrike. Kommer att bli tomt här utan henne. Jag ska bo ensam :O Jag har bara bott hos andra familjer, med Lina eller hemma hos mamma förut. Ja jag har varit en riktig liten flyttare under mitt liv. Men nu känns det som att jag hittat en någorlunda stadig punkt, jag hoppas det iallafall för jag ändå ingenting hos mamma att komma hem till. en trång garderob som bara har plats för min säng ? Haha inte så lockande! Det känns som om jag har lämnat boet på riktigt nu, eller jag vill inte flytta tillbaka hem till mamma. Jag är stor och vill klara mig på egen hand! :P


Imorgon är det fredag och jag mår skit dåligt! BLÄHÄ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0