jag får sällis (:

Nu är jag utvilad, mätt å belåten och snart kommer min käre vän Laijno hit och gör mig sällskap. Vi kanske går en promenad eller så. I söndags va jag och malin duktiga som få och flyttade in säng, och bokhyllor i sovrummet, kastade upp en massa saker på vinden och skruvade upp tavlor. Det känns konstigt att sitta vid köksbordet, för en vecka sen så sov jag ju här ? :P och för en vecka sen satt jag på ett plan som straxt skulle landa på arlanda. Man kommer fram till mycket skoj när man filosoferar . Haha! Nu är det bara två arbetsdagar kvar sen är det påskledigt för mig också! Ser fram emot helgen, men det kanske jag inte ska göra eftersom så fort jag ser fram emot en helg och är extremt taggad så brukar det sluta ganska nära katastrof. Bråk, karatefylla, sjukdom eller liknande. Men kan ju iaf hoppas att helgen blir toppen. Sportan på torsdag (som jag alltid tror är fredag). Sen vet jag inte, förhoppningsvis matchen på söndag Hammarby-Gefle. Min vän mikael fick äran att skaffa biljetter men resultatet vart inte som förväntat. Så nu har jag frågat min snälla morbror som jobbat för hammarby ifall han kunde hålla ett öga öppet efter ett par biljetter. HOPPAS.

Nu ska jag sluta skriva, skriver mest i brist på annat!

Kommentarer
Postat av: Bästa

Mikael är ju bästa, det har jag hört iallafall

2009-04-07 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0