JAG VILL MÅ BRAAA!

Ligger på soffan nu och känner mig som en rutten sill. Nu börjar Medium, bra program! Tog ledigt imorgon eftersom jag inte känner mig helt kry och dom behövde veta om jag kom eller inte ikväll så jag vågar inte chansa om jag inte skulle orka. Så jag ska försöka ta tag i en storstädning, det behövs. jag får ju ett sovrum nu också, som ni kanske inte vet sover jag i en avskärmad del i köket som egentligen är en matplats. Haha! Har funkat galant faktiskt. Men nu ska det bli skönt att ha ett sovrum igen.

Efter medium ska jag ta mig ett bad och sen blir det sova.




Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-03 @ 20:45:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0