Gooood mooorgooon!

Nu sitter jag och äter frukost, klockan ringde för ca en kvart sen.
Igår orkade jag inte ens kolla klart på filmen så jag gick och la mig
klockan NIO. Och sovit tills nu, bra sliten tjej!

Nu när jag bor här i radhuset så går jag alltid upp två timmar innan
jag börjar eller en timme om jag extra trött. Men när jag bodde hos
mamma då kunde jag inte slippa en ända sov timme. Så om jag 
började 12 då gick jag upp 11.40 t ex. Min chef  klagade alltid på
att jag sov för mycket och det gav resultat i att jag var super trött hela
tiden, och det kan jag hålla med henne om! För nu när jag har någorlunda
regelbunda sovtider och går upp tidigare så orkar jag betydligt
mer under dagen!

Nu ska jag inte kackla mer, ha en bra dag mina damer & herrar

FÖRRESTEN, Mina smycken har kommit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0