HALLÅ???!

Jag ligger i MIN säng i min lilla hörna som tillhör köket egentligen
jag har tre stora fönster som går rätt ut mot områdetes mittpunkt
typ och precis så hörde jag tre bildörrar smällas igen, och eftersom
man bor i Åkersberga så tror man ibland det värsta, nee men då äre
grannarna som bort ett stort gäng i en lika stor tvåa som vi har som
får för sig att åka in på gården miss i nassen, HAAALLÅÅ ? det finns
folk som sover ?? hade jag sovit vid den här tiden hade jag säkert
 vaknat och blivit sjukt förbannad...

Men iaf, har precis kommit hem och ligger sjukt skönt i min egen
säng, sängen som jag älskar mest! Okej den andra är sjukt skön
men inget slår sin egen säng... Kvällen har varit sjukt trevlig..
Började med att jag och Malin gick ner vid 8 till Akter baren och
satt där ett tag sen kom Sara & Sarah och fy fan vad vi skrattade :)
häärligt! Nu ska jag sova. PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0