I love my bed!

Har precis kollat på girls just want to have fun, älskar den filmen!
Fast den kan va lite fjantig ibland. Min dag har varit extremt lång och
jag har varit extremt trött, För igår vart de tegel för hela slanten. Jag,
Sara & Sarah nöjde oss minsann inte med några öl hos dom utan
vi slog på stort! Vaknade på soffan med lite småpanik i kroppen &
trodde att jag försovit mig, men icke sa nicke, jag kunde sova några
timmar till :D Vid 12 tiden bar de av till jobbet, men fy så trött jag har
varit idag. Åkte hem efter jobbet och la mig och kolla på film och
vilade lite, sen tog rastlösheten över så jag gick ner till centrum och
mötte kryssningsfyllona som skulle äta på golden!

Imorgon så har vi kurs/föreläsning på jobbet hela dagen,
jag har absolut ingen lust med det. Jag vill va med barnen!

Kan någon förklara varför mitt smalben värker som faen när
jag promenerar ?!! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0