Lång dag in the big city.

Kom precis hem efter en lång men bra dag i stan, kom in vid halv 10
till Thorildsplan och mötte upp min kollega sen började skoldagen.
Kursen verkar jätte intressant men det kommer bli himla mycket
plugga på egen hand. Vi har delats in i studiegrupper som vi ska
hålla kontaken med genom internet och telefon och disskutera i
olika forum om vad vi tycker om kurslitteratur osv.

När dagen va slut så åkte jag in till city och mötte Nikki, vi små kollade
lite i affärer och gick och åt i kungshallen :) Jag köpte mig två piercingar
och en grymt snygg adidas tröja, i just love it! Så jag unnade mig den..

Jag vill passa på att gratulera min vän Lina Karlsson till sitt körkort :D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0