Måndag, ny vecka!

Jag sitter i soffan helt död efter en väldigt lång dag. Klockan ringde 05.30
i morse för att jag skulle upp till skolan och träffa min studiegrupp.
Jag och Anne-lie tog bussen kl.7 in till stan och till skolan. Och där har jag
tillbringat min dag till klockan 4. Kom hem vid 5 halv 6. Och nu är jag helt
slut körd.

Och jag är super glad :D För jag har ju jobbat mån, ons, fre 13.00-17.00
(fre 17.30) Nu efter nyår. Men i fortsättningen ska jag jobba:
Måndag 09.00- 17.00
Tisdag 12.00- (när jag slutar vet jag ej än)
Onsdag 09.00-17.00
Torsdag 12- (när jag slutar vet jag inte heller än)
Fre 13.00-17.30

SÅ HIMLA UNDERBAAART! Tråkigt nog är bara att en tjej ska halvtids
sjukskrivas och inte vara med oss på fritids :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0