NEXT!

Just nu tittar jag på NEXT, patetiska människor!


Jobbet gick bra idag men vi va nog sega allihopa förutom barnen.
Jag alla <3ans dag pysslade med barnen och det va mycket uppkattat.
Jag är deras pysselfröken, jag pysslar alltid med dom. Halloween, Jul,
Påsk, jaa alla högtider och speciella dagar typ!

Vi har fått alla våra skolböcker nu, tjiiihoo! Så nu blire lusläsning tills på
måndag. Ska faktiskt försöka vara hemma på fredag och bara plugga
och chilla, det behövs!

Nu ska jag sätta igång med boken sen ska jag ner till centrum och
möta Åsa och Sara :) Kanske Sarah & Stephanie följer med också !?


Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, Next är ett vidrigt program, men SweetSixteen är värre!

2009-02-11 @ 20:39:07
URL: http://emilythunderson.blogg.se/
Postat av: E

next är bäst haha

2009-02-12 @ 19:34:52
Postat av: stepha9

Kul att du länkade till min blogg :P

2009-02-13 @ 16:23:07
URL: http://cosanostra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0