Ny duschat, nytvättat, storstädat & nybäddat!

Tror icke jag åkt på magsjuka, Behövde nog bara en dag för mig själv.
En dag att tänka, fixa å trixa. Har ju haft ett gäng intensiva år som jag
fortfarande inte bearbetat helt, och kommer troligtvis inte bearbeta allt
på många år heller. Men nu känner jag mig piggare.

Idag har jag legat på soffan och surfat, vilat och kollat på tv. Har också
damsugit, skurat, plockat lite, gått ut med sopor, städat badrummet,
bäddat rent i min säng & tvättat.

Nu sitter jag i soffan och är nyduschad. Tog en varm långdusch för
att vakna till liv lite..

Nu ska jag måla naglarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering kvinna

2009-03-01 @ 04:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0