panik all day long.

I förmiddags så ringde jag mitt försäkringsbolag för att dom ska dela ut
en ersättning för mig eller skadestånd eller vad man nu ska kalla det och
han jag pratade med sa att jag skulle ge han rätt kontonummer och jag
hade skrivit det på en lapp och fick lite små panik att jag typ skulle skrivit
fel eller något för det gjorde jag åt Åsa igår när hon skulle sätta in pengar.
Och inga koder hade jag med mig så jag kunde inte dubbelkolla. Men nu
har jag tittat och allt stämde. Pjuu! Vilken lättnad!

Nu ska jag ligga i soffan och titta på tv och snart äta middag. :)
Ikväll blir det korvgryta med choritzo som jag tog med ifrån
jobbet med pasta. SUPERGOD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0