Proppmätt.


Sitter proppmätt i soffan, har precis ätit middag och det var inge mindre
avancerat än kycklingkorv och pulvermos ;) Sjukt gott!
Ska snart ta mig ett varmt bad och sedan lägga mig och plugga. Är sjukt
trött, har jobbat 9-17.30 utan rast idag (bara rökpauser). Imorgon börjar
jag 11.00 och då ska vi va i hackstabacken med alla barnen. Jag va och
åkte pulka med 6st barn idag, och de va sjukt kul! Till och me jag åkte,
både pulka och iskana :D Så imorgon gäller de! Lite gratis träning också.


Kommentarer
Postat av: Stepha9

Hej gumman! förlåt att jag aldrig ringde upp dig i söndags:( för att jag ville verkligen åka pulka med dig men jag var så jävla bakis och då blir jag senil. Men om du vill och om snön ligger kvar så kanske vi kan göra det i helgen eller någon kväll/dag i veckan. Ring mig bara eller så ringer jag dig. Puss love <3

2009-02-24 @ 11:10:49
URL: http://cosanostra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0