Såkallade lill lördag.

Jag har varit duktig och pluggat lite grann nu innan jag ska gå till jobbet,
eller ja det vart 30mins läsande, men jag behöver ta all tid jag kan till
det nu. Nu börjar det dra ihop sig till nästa campusträff och vi har
inlämning den 5e mars.

Idag åker alla på kryssning, så vad ska lilla jag sysselsätta mig med då?
Om 40 min ska jag möta upp jobbet vid brunos bron där vi ska mata
ankorna och äta mellis, sen går vi tillbaka till skolan och jag slutar 17.00
idag. Efter jobbet blir det fika med Lina som möter mig vid skolan :)
Ikväll därimot så har jag inte den blekaste vad jag ska hitta på, min kära
sambo ska ju också med på den där förbaskade kryssningen! ;p

Menmen, löning idag gott folk! Kommer va proppat överallt.
(fast jag fick min igår (: )


Kommentarer
Postat av: stepha9

Jag fick också min igår. bläää! Puss hej!

2009-02-25 @ 15:06:41
URL: http://cosanostra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0