Soliga Fredag!

Har lite rast nu på jobbet, ska ändå jobba 09.00-17.30 så då förtjänar jag
lite rast ;) Innan lunchen var vi i nya delen av sporthallen och åkte skridskor
med år2-3 & år4. Det var jätte mysigt, jag agerade fotograf ! Inga Nathalior
på isen, tack!

Mikael, Tomas, jesper & Yxan plockar upp mig när jag har slutat och då bär
det av till stora staden för lite Bajen hockey :) Kommer bli skoj, Ska ta lite
bilder också som ni får se imorgon!

Nu ska jag facebooka lite och sen jobba, idag är det pyssel och film
som ligger på schemat :D Mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: lina

bytt tillbaka blogg så du vet.

och jag vill också pyssla!!!!

kan vi göra det ngn dag ? :D

2009-02-20 @ 17:25:18
URL: http://memoriesneverdiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0