Tillbaka efter helgen.

I fredags när jag slutade så gick jag hem till mamma och åt lite lätt och
umgicks med dom ett tag sen gick jag hem till Tommy och drack grogg.
Det va trevligt och det vart ingen utgång. Igår så vart jag väckt av allihopa
som va hos Tommy kvällen innan så de var bara å hoppa upp och vara
social. Men jag mådde inte så speciellt bra så jag undvek alkoholen tills
senare, Efter tag så splittrade vi på oss och Jag Micke Tomas Tommy
Johan och Madde åkte hem till mig och hade sjukt trevligt med spel och
lekar :) Lyckad kväll! Madde avlägsna efter tag och Robert tog hennes
plats. Och ingen utgång då heller, så nöjd att jag sparat en massa pengar
den här helgen genom att inte gå ut.
   
Och imorgon ska man tillbaka till vardagen, skolan börjar imorgon och
jag har typ inte ens läst halva boken. Så jag ska tokläsa ikväll, men jag
får skylla mig själv att jag inte tagit mig tiden att läsa.

Nu ska jag titta på en film på 5:an och laga mat snart.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0