Trött, proppmätt och röksugen!

Jag la mig lite snabbt i sängen för att kolla mejl å lite annat men nu
kommer jag inte upp... Jag är skit trött och känner mig som en 10tons
elefant för att jag är så mätt och vill egentligen sätta mig ute och ta en
cigg men jag har ingen ork för ngt än att ligga kvar i sängen och skriva
detta blogg inlägg. Dagen på jobbet har varit kanon! Var lite små tjurig
på väg dit och i början av dagen, men jag fick mina nya glasögon och
en super god lunch och då vart dagen 20ggr bättre. Vi har åkt pulka och
kollat på film = ) Jag va ensam en stund på eftermiddagen och då ville
jag ha alla barnen samlade så jag bestämde att vi skulle se på
scooby doo och det va uppskattat!

Helgen är halvplanerad, imorgon är jag ledig och ska passa på att plugga
lite sen så kommer det lite tjejor hit och ska äta middag och förkröka sen
ska vi bege oss till tegelbruket i täby =) Lördag vet jag ej än. Kanske lugn!?

PICS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0