Your words make me whole again.

Nu sitter jag i soffan,
och idag har jag förgyllt min dag med att sova, plugga, täby, handla,
laga mat, äta, diska och tvätta! Skulle ju plugga in våran likabehandlings-
plan men det gick åt helskotta! Filen gick inte att öppna som min chef
skickade. TYPISKT! Så imorgon blir det stenhård inläsning av den
för vi ska ha lagt upp en diskussion om den senast torsdag!
STRESS STRESS STRESS!
+ Att jag har en bok att läsa ut tills på måndag. TUR att det blir en
hemmakväll på fredag. I need it! Och snälla du där uppe ge mig en
lindrig baksmälla på söndag så att jag orkar plugga!

Nu ska jag titta på My super sweet 16
Sen bada och tillslut sooova :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0