Boken.

Boken jag ska läsa borde jag egentligen ta tag i och det ska jag göra, så fort jag skrivit
detta inlägg och stängt av tv och allt som ska göras innan sängdags. Sen ska jag lägga
mig i sängen och läsaläsaläsa. Jag är ganska rädd att att jag inte ska hinna med den.
För nu har det dykt upp ännu mer saker som ska göras denna vecka. Optikern blir
imorgon istället efter jobbet. Imorgon innan jobbet kommer Lina hit och äter lunch med
mig. På torsdag ska jag på arbetsintervju (som tur är så kör min underbara sambo Åsa
mig) sen ska vi till IKEA. Sen blir det hem och läsaläsaläsa. Fredag blir det jobb sen hem
och plugga, äta, duscha. Sen får jag se vad jag orkar och hinner. Lördag blir det samma sak.
Plugga! Söndag blir bara en hemma dag som kommer ägnas till en massa förberedelser för
måndag börjar faktiskt skolan, HJÄLP :/ Jag ska faktiskt spela bingolottosöndag. HAHA!
Kollade på det nu i söndags, och vad gör man en söndagskväll mellan sju och nio ?! Ingenting,
så jag ska passa på att försöka vinna lite pengar eller varför inte en resa eller bil ? haha.
Men bingolotto är inte sig likt utan Loket och Bingoberra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0