Fredags förmiddag..

Ska om 45 minuter traska ner till jobbet :) wiihoo!
Och där ska jag arbeta mitt pass på 4 timmar sen ska jag traska hem
igen... Och då ska jag äta, duscha och göra mig i ordning för en vanlig
kväll i Åkersberga! Men jag och Malin kanske ska byta ut sportsbar mot
tommys ikväll för dom Low budget weekend denna helg och det passar
oss perfekt. Men innan vi går någonstans, så ska jag se letsdance! Haha.


När man söker efter något på internet, t ex på Google då kan vad som helst
komma upp och det är verkligen vad som helst. Sök på ordet kanin och det
kommer upp en långtradare, nää men nästan! Lite skojj faktiskt...

Nu äre det time for lunch sen ska jag gå. Ha en bra dag! Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0