Friday!

Ny duschad sitter jag i soffan och ska snart klä på mig och gå till jobbet om en timme..
Jag älskar att jobba för jag älskar mitt jobb! Känns så otroligt skönt å säga så! :)

Efter jobbet så har jag ingen aning om vad jag ska göra, det känns som om att jag
lika gärna kan vara hemma om jag inte ska in till stan! För vad gör man egentligen
för roligt när man är ute i berga ? Antingen så sitter man hos någon och blir kalasfull
eller så går man ner till sportsbar och bränner en massa pengar... Jaja jag får se!


Lina har skvallrat att hennes mamma läser min blogg så jag ska passa på å säga:
Hejhej Helene :) Hoppas att det är bra med dig!


Kommentarer
Postat av: L

pssst, Helen.. inte helene :D

2009-01-23 @ 19:13:51
URL: http://linakarlsson.bloggproffs.se
Postat av: Helen

Visst är allt bra med mig! Var rädd om dig!



Helen

2009-01-24 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0