Frukost.

Jag har inte ätit frukost sen vi va i Grekland, jag har inte kunnat
äta frukost på ungefär 5år. Jag har kännt mig illamående när jag
har ätit det.. Men idag tog jag steget mot ett frukostätande liv. Jag
har ätit två knäckemackor =)

Idag ska jag lämna tillbaka glasögonen, har i princip haft dom på
mig sen jag hämtade dom igår :p Och jag ska ha dom på jobbet
idag också för att känna efter lite till. För glasögon är inget man
bara köper för det är inte gratis!

Ja juste, Jag kanske ska träffa Sabine och Daniel ifrån intensivkursen
i Mora på fredag :D Kommer bli jätte kul! Sen skulle jag och malin dra
in till söder egentligen men hon ville ta de på lördag ist så vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0