Fy, tvi å blä!

Jag har en riktigt irreterande rethosta + ont i halsen. Och jag hade precis blivit
av med mitt snorande, jag hade seriöst snor i hela hjärnan (kändes det som)
Mamma tror att jag har fått bihåleinflammation men det tror inte jag. Och jag är
en sån där människa som aldrig går till doktorn.. Kanske är dags!!

Nu sitter jag helt slut i soffan och har precis ätit middag, Jag ska inte göra ett
jota ikväll bara sitta och titta på tv och mysa! Imorgon är jag ledig och jag ska
ha en städdag, huset ska va skinande rent :)

Jag är ruskigt avundsjuk på min vän som jag bor med, hon ska jobba på Elle
galan på fredag! Hur kul verkar inte det ?! Men hon ska få låna min kamera
och ta massaaa med bilder (eller ja, så mycket hon kommer hinna!)


Jag vill ha långt hår igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0