Heellu.

Jag gick ner till centrum för ett tag sen med Malin för att fixa lite grejer. Jag mötte
mamma och fick min bok å lite annat också. Och ändrade min optikertid för att dom
ringde ifrån ett jobb jag har sökt på hemfrid och frågade ifall jag kunde komma på
intervju på torsdag :D Jag har ju redan ett jobb men jag vill ha ett extra jobb eftersom
jag bara jobbar mån, ons, fre. Så det ska bli super kul, får hålla tummarna att jag får
det :) Imorgon vet jag inte om jag ska jobba eftersom jag mår som jag gör. Jag ska
vila lite nu och känna efter om det blir bättre.

Kanske skriver mer sen, nu ska jag sätta på en film och gosa ner i soffan. För att få
lite kraft till att äta middag. Jag och Åsa har handlat hem en massa god mat :)
Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0